1.04.2015

# nobody's gonna save my life













   — Wykorzystałeś mnie!
Przyjrzał się jej uważnie, marszcząc nieznacznie brwi.
  — Zrobiłeś to, by wkurzyć swoją byłą, bohater!
Otworzył usta, jednak po chwili je zamknął. Co, do cholery, ta choleryczka od niego chciała?
— Posłuchaj, Klara. Nie mam pojęcia, skąd bierzesz swoich informatorów, ale następnym razem radziłbym uważać na słowa. Ty chyba też nie jesteś święta, co?
Widział jak cała jej pewność siebie ustępuje miejsca zdenerwowaniu, co jedynie utwierdziło go w przekonaniu, że każdy kłamie. Nie pozwolił jej jednak na kontynuację swojego wywodu.
— I to ty  mnie pocałowałaś - zauważył z przekąsem, by po chwili pożegnać się chłodno  i odejść pośpieszne.
Mea culpa, ty chamie! - jęknęła Klara, by w końcu zejść z drogi rowerzyście i udać się w kierunku Kopca, gdzie umówiła się z Almą.

*Kopiec - pomnik Mikołaja Kopernika na Starym Mieście


INFORMACJE TECHNICZNE 

Miejsce: Toruń, inne miasta/ wsie są miejscami wymyślonymi, zbieżność nazw przypadkowa
Motyw przewodni: Mark Ronson - Somebody to love me
Napis na belce: Kombajn do zbierania kur po wioskach - Połączenia
Przedział czasowy: wrzesień 2014 - lipiec 2015
Częstotliwość publikacji: dopóki piszę withnobody, rozdziały będą pojawiać się tu od wielkiego święta, jako, że nie mam pojęcia, kiedy uporam się z Marcelle, data "stałej" publikacji jest mi nieznana.
Niektóre słowa, rzadziej wyrażenia, ściśle związane będą z Toruniem. W miarę możliwości będę dodawała pod rozdziałami ich znaczenie.


Bohaterowie:
Klara Marszał
Marcel Kamiński
Amelia Alma Wieczorek
Mikołaj Bazyl
[lista bedzie uzupełniana]

8 komentarzy:

  1. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko czekać do wtorku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, skusił mnie ten Gylenhulahej na gifie, ale dobrze, że zajrzałam. :D No nic, pozostaje mi czekać do wtorku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niespodzianka :) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na ciąg dalszy! Mogłabym prosić o zrobienie czegoś z szablinem mobilnym? bo tych białych liter na jasnym tle nie da się na dłuższą metę czytać...

    Pozdrawiam,
    maxie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, fajnie się zapowiada <3 Czekam<3

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy blogMosane,świetnie ;p ito w Polsce :) lubię opowiadania w Polsce.widzę,że Klara ma charakterek i bardzo dobrze. podobami się też tytułbloga. czekam na 7.04:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, ach, ech. Już jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się zapowiada, chociaż takie sytuacje sprawiają, że boli mnie serce </3 Aj, nieładnie wykorzystywać innych.

    OdpowiedzUsuń